مطالب کوتاه و عاشقانه...
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان من ابوالفضل هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 422
بازدید کل : 15204
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



باران اشک ها
عکس و شعرهای عاشقانه




خداوندا


از بچگی به من آموختندهمه را دوست بدار


حال که بزرگ شده ام


وکسی را دوست می دارم

می گویند:

فراموشش کن

(دکتر شریعتی)

.......

....

...

.
ღ وقتی... ღ

وقتی که دیگر نبود

من به بودنش نیاز مند شدم

وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم

وقتی که دیگر نمی خواست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم

وقتی که دیگر تمام کرد

من  شروع کردم

وقتی او تمام شد

من آغاز شدم

و چه سخت است

تنها متولد شدن

مثل تنها زندگی کردن است

مثل تنها مردن؟


امروز معلم عشقم گفت:دو خط موازی هیچ گاه بهم نمیرسند مگر اینکه یکی از انها خود را بشکند
گفتم من که خود را شکستم چرا به او نرسیدم؟

لبخند تلخی زدو گفت :شاید اوهم به سوی خط دیگری شکسته باشد



هر لحظه بهانه تو را میگیرم

هر ثانیه با نبودنت درگیرم

حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی

من یکطرفه برای تو میمیرم…


کـاش مـی فـهـمیـدی

قـهـر میـکنم

تـا دسـتـمو مـحـکمتر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـی

بـمون...

نـه ایـنـکـه شـونـه بـالا بــنـدازی و آروم بـگـى

هـر طور راحـتـى!!


دلم با عشق تو عاشق ترین شد
تمام لحظه هایم بهترین شد
ولی بی مهریت كار دلم ساخت
دل تنهای من تنها ترین شد...


  

     هزار بار تنــگ ميشود....ميشــکند...ميســوزد...ميمــيرد...

با مرور ِ خاطراتت تنــگ ميشود...

با ديدن ِ اسمت ميشــکند....

با شنيدن ِ يک لحظه صدايت ميســوزد...

و با ياد آوري ِ اينکه تو ديگر مال ِ من نيستي ميمــيرد...

و هنوز هم براي ِ تـــو ميتــــپد...

عجب موجود ِ سخـــت جاني ست دل...!

دلم فیلم بلنــــــــد می خواهد …


یک واقعیت عاشقانه


پر از سکانس های با تو بودن و یک دکمه ی تکرار …


 

http://www.roozeshadi.com/wp-content/uploads/2012/05/aks-ehsasi-56.jpg

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!


لحاف را بکشم رویش!


دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!



نميخوام بگم که قدر يه دنيا دوستت دارم...


چون دنيا يه روز تموم ميشه...

 
نميخوام بگم که مثل گلی...

 
چون گل هم يه روز پژمرده ميشه...

 
نميخوام بگم که سياهی چشمات مثل شبهای پر ستاره اس...

 
چون شب هم بالاخره تموم ميشه...

 
نميخوام بگم که مثل اب پاک و زلالی...

 
چون اب که هميشه پاک نميمونه...

 
نميخوام بگم که دوستت دارم...

 
چون منکه اصلا دوستت ندارم...

 
بلکه من عاشقتم

شکلک های شباهنگ



گــریان شده دلـــــم….

همچـــون دختـــرکـــی لجبـاز…

پا به زمین می کـــوبد…

تــــو را میـــخواهد…

فقط  “تــــــــــــــــــو”  را…






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 دی 1391برچسب:, :: 20:28 ::  نويسنده : ابوالفضل عقیقی